اخبار

تاریخ معرفی گوشی‌های گیمینگ سری راگ فون 7 توسط ایسوس

1 Copy 15

ایسوس فاش کرده است که سری جدید ROG Phone 7 را در 13 آوریل عرضه خواهد کرد.
این سری شامل دو مدل می شود: ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate.
انتظار می‌رود این گوشی‌های گیمینگ از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره ببرند و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را حمل کنند.

ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین سری تلفن های ROG خود در سراسر جهان است. این شرکت اعلام کرد که ASUS ROG Phone 7 در 13 آوریل در سطح جهانی و در هند عرضه خواهد شد . در حالی که این شرکت اعلام کرده است که سری های آینده ROG Phone 7 نام خواهند داشت، اما تعداد دستگاه هایی که در خط تولید قرار خواهند گرفت را فاش نکرده است.ایسوس فاش کرده است که سری جدید ROG Phone 7 را در 13 آوریل عرضه خواهد کرد.
Tipster Abhishek Yadav در توییتر فاش کرد که سری ROG Phone 7 شامل دو دستگاه خواهد بود: ROG Phone 7 وانیلی و ROG Phone 7 Ultimate. به گفته او، ایسوس در حال برنامه ریزی برای کنار گذاشتن ROG Phone 7 Pro است که یک پیشرفت شگفت انگیز است. بیایید به ویژگی ها، مشخصات و سایر اطلاعاتی که در حال حاضر شناخته شده است، سری ASUS ROG Phone 7 نگاهی بیندازیم.

پیش بینی می شود ROG Phone 7 Ultimate دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد. این دستگاه ها مستقیماً روی اندروید 13 کار می کنند و با یک لایه ROG UI سفارشی شده همراه خواهند بود.

گزارش های قبلی اشاره کرده بودند که سری ROG Phone 7 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 165 هرتز است. همچنین گفته می شود این سری دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. این مجموعه قرار است در 13 آوریل راه اندازی شود و پس از در دسترس قرار گرفتن جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *