اخبار

رونمایی از باریک ترین لپتاپ دنیا توسط ایسوس

2 Copy 4

ایسوس امروز رویداد معرفی Thincredible خود را برگزار کرد و با رعایت این عنوان، باریک ترین لپ تاپ OLED جهان، Asus Zenbook S 13 OLED را معرفی کرد. این شرکت همچنین دو لپ‌تاپ دیگر را معرفی کرد، Zenbook 14X OLED، لپ‌تاپ قدرتمندتری برای کاربرانی که به عملکرد بیشتری نیاز دارند و Zenbook 15 OLED مجهز به AMD.

نقطه برجسته اعلامیه های ایسوس Zenbook S 13 OLED است که همانطور که اشاره کردیم باریک ترین لپ تاپ جهان با صفحه نمایش OLED است. این لپ‌تاپ به طور کلی یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ها است که با ضخامت 10.9 میلی‌متر عرضه می‌شود، که برای ایسوس کافی است تا بتواند بگوید ضخامت لپ‌تاپ 1 سانتی‌متر است و همچنین وزن آن 1 کیلوگرم است.

این پردازنده از نسل سیزدهم اینتل Core تا Core i7-1355U پشتیبانی می کند که یک پردازنده بسیار توانا با 10 هسته و 12 رشته است. این دقیقاً همان چیزی است که در یک اولترابوک می خواهید، بنابراین برای داشتن این سطح از نازکی نیازی به یک پردازنده 9 واتی نیستید. همچنین دارای حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD است.

ایسوس امروز رویداد معرفی Thincredible خود را برگزار کرد و با رعایت این عنوان، باریک ترین لپ تاپ OLED جهان، Asus Zenbook S 13 OLED را معرفی کرد.

البته یک صفحه نمایش OLED وجود دارد و با وضوح 2.8K و با پشتیبانی از DisplayHDR 500 True Black و پوشش 100 درصدی DCI-P3 عرضه می شود. همچنین یک وب کم Full HD با کاهش نویز سه بعدی وجود دارد و حتی با این طراحی نازک، دو پورت Thunderbolt 4، USB Type-A، HDMI و جک هدفون دریافت می کنید.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های لپ‌تاپ، نازک بودن آن است که تنها 14.9 میلی‌متر و وزن آن تقریباً 3.1 پوند است. این همچنین یک لپ‌تاپ AMD است که حداقل در یکی از دو پورت USB Type-C خود از USB4 پشتیبانی می‌کند، بنابراین باید بتوانید تجهیزات جانبی Thunderbolt را وصل کنید و در اکثر موارد از آنها استفاده کامل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *