آموزش

نحوه زمان بندی پست اینستاگرام

1 1

پست زمانبندی شده اینستاگرام یا Schedule Post چه کاربردی دارد؟

هنگامی که قصد دارید پست خود را در زمان مشخص آپلود کنید بصورتی که هم در زمان صرفه جویی شود و هم از قبل کپشن و مشخصات آماده باشد میتوانید از قابلیت پست زمان بندی شده یا Schedule Post استفاده کنید البته این قابلیت برای شبکه های اجتماعی پدیده جدیدیست و در گذشته شبکه های اجتماعی دیگری مانند از این ویژگی به خود برخوردار هستند و اینستاگرام هم به عنوان یک پلتفرم پرطرفدار به این جریان پیوست و این ویژگی را درون خود جای داد.

Untitled 1fw 1

آموزش

  • ابتدا اینستاگرام خود را در صورت بروز نبودن به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
  • سپس وارد اینستاگرام شوید و گزینه ی پست جدید ” New Post ” را انتخاب کنید.
  • پس از اینکه ویرایش پست (کپشن لوکیشن و…) را انجام دادید در انتها گزینه ” Advanced Settings ” را انتخاب کنید.
  • وقتی وارد صفحه ” Advanced Settings ” شوید قسمتی با عنوان ” Schedule ” که در پایین آن گزینه ی ” Schedule This Post ” قرار دارد که باید آن را روی حالت فعال بگذارید.
  • بعد از اینکه آن را فعال کردید سپس صفحه ای با عنوان ” Schedule ” باز خواهد شد که در آن میتوانید تاریخ و زمان انتشار پست خود را تعین کنید
  • در نهایت پس از قرار دادن زمان مشخص خود، روی گزینه ی ” Done ” جهت ثبت نهایی بزنید.

حساب اینستاگرام خود را روی حالت "Professional Account" قرار داده باشند همچنین حداکثر تعین زمان برای پست های زمانبندی شده 75 روز آینده است، که ممکن است این عدد تغییر کند.

نکته ی قابل توجه در مورد پست های زمانبندی شده این است که این قابلیت برای کسانی فعال است که حساب اینستاگرام خود را روی حالت “Professional Account” قرار داده باشند همچنین حداکثر تعین زمان برای پست های زمانبندی شده 75 روز آینده است، که ممکن است این عدد تغییر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *