اخبار

بررسی جامع گوشی موبایل OnePlus Nord N30 – قایق

about of Nord N30

مروری بر برند وان پلاس

OnePlus

قبل از بررسی OnePlus Nord N30 بهتره یکم راجب این شرکت بدونیم ، با قایق همراه باشید.

وان پلاس در شنژن، گوانگدونگ، چین بنا شده و یک تولیدکننده لوازم الکترونیکی میباشد که در تاریخ 16 دسامبر 2013 توسط پیت لائو و کارل پی تأسیس شد و هدف اصلی اونها طراحی یک گوشی هوشمند بود که با کیفیت بالا و قیمت پایین تر بتونه کاربران رو از سایر شرکت ها به سمت وان پلاس جذب کنه.

وان پلاس یکی از زیرمجموعه های شرکت اوپو محسوب میشده اما مسئولان این شرکت اعلام کرده اند که از این شرکت جدا شده اند و مستقل هستند.

 

نگاهی بر OnePlus Nord N30

1plus nord n30

درحالی که بازارهای دنیا پرشده از گوشی های مختلف، OnePlus Nord N30 میتونه یک گزینه مناسب برای شما باشه چراکه هم امکانات زیادی داره، هم قیمت مناسبی رو ارائه میده،این گوشی در تاریخ 8 ژوئن 2023  معرفی شد و ما امروز در فروشگاه اینترنتی قایق به بررسی این گوشی می پردازیم پس باما همراه تا پایان همراه باشید.

OnePlus Nord N30 با ابعاد 165.5x 76 x 8.3 میلیمتر و وزن 195 گرم ارائه شده و از یک طراحی زیبا برخوردار است.بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده که این ترکیب موجب میشه گوشی از استحکام خوبی بهره ببره ،شرکت وان پلاس در این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G با پردازنده هشت هسته ای با پیکربندی Kryo 660 Gold (2هسته) و (6هسته) Kryo 660 Silver استفاده کرده است.

Nord N30 Dispaly

این گوشی دارای صفحه نمایش IPS LCD 6.72 اینچی با نرخ بروزرسانی 120Hz است که تصویری روان و حرکتی نرم رو به شما نمایش خواهد داد. وضوح تصویر این نمایشگر 1080x 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی حدود 391 ppi، که در مجموع تصویری باکیفیت و واضح به شما نمایش میده.

OnePlus Nord N30 با یک پکیج دوربین که شامل یک لنز واید 108 مگاپیکسلی با PDAF، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی رونمایی شده است.این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده ولی نقطه قوت دیگه ای برای کاربران وجود داره امکان قرار دادن کارت حافظه microSD تا مقدار 1 ترابایت هستش.

باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری استفاده شده در این گوشی یک نقطه قوت به حساب میاد . این گوشی می تواند یک روز کامل رو برای شما شارژدهی داشته باشه. همچنین این گوشی با سیستم عامل Android 12 و رابط کاربری OxygenOS 12 عرضه شده که کاربران میتونند از یک محیط ساده و سریع بهره ببرند.از دیگر مشخصات این گوشی میتوان به  Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC و USB Type-C 2.0 اشاره کرد.همچنین این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی میکند.

OxygenOS 12

از نقاط ضعف OnePlus Nord N30 میشه به چند مورد اشاره کرد:

  1. اولین مورد بدنه پلاستیکی این گوشی هستش ، در عین حال اینکه بدنه پلاستیکی میتونه وزن گوشی رو پایین بیاره اما در استفاده طولانی مدت به کاربر حس بدی رو منتقل می کنه.
  2. مورد دوم دوربین این گوشی هستش، اگر چه ما عدد 108 مگاپیکسل رو در مشخصات مشاهده میکنیم ، اما در تصویر های گرفته شده کمی نویز قابل مشاهده است.
  3. مورد سوم هم نبود اسپیکر استریو هستش ، که در خیلی از گوشی های حال حاضر از اسپیکر استریو استفاده شده ولی ما در این گوشی شاهد اسپیکر مونو هستیم.

با توجه به موارد بالا، ممکنه این گوشی مناسب همه کاربران نباشه ولی همچنان به دلیل قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی از شبکه 5g میتونه گزینه خوبی برای خرید باشه.

درنهایت انتخاب یا عدم انتخاب شما برای خرید این گوشی بستگی به معیار های انتخابتون داره ، ما در فروشگاه اینترنتی قایق تمام تلاشمون رو میکنیم تا شما با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید ، اگر سوالی داشتید میتونید از قسمت نظرات باما به اشتراک بزارین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *