اخبار

برگزاری اولین دادگاه متاورس در کلمبیا

Meta

دادگاه کلمبیایی به یکی از اولین دادگاه‌هایی در جهان تبدیل شده است که در این جلسه مشاوره شنیده می‌شود و امیدوار است در آینده فناوری واقعیت مجازی را آزمایش کند. این آزمایش بر روی پلتفرم Horizon Workrooms Meta انجام شد و به شرکت کنندگان در جلسه اجازه داد تا با استفاده از آواتارهای دیجیتال به طور جداگانه ظاهر شوند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، قانونگذاران کلمبیایی اخیراً یک جلسه استماع دو ساعته در متاورس برگزار کردند تا پرونده مربوط به شکایت اتحادیه حمل و نقل از پلیس را بررسی کنند. در این جلسات، وکلا با هدست واقعیت مجازی خود وارد فضای متاورس شدند و مراحل دادگاه به صورت زنده در یوتیوب پخش شد.

 

قانون‌گذاران کلمبیا به‌تازگی یک جلسه استماع دوساعته را در متاورس برگزار کردند تا به بررسی پرونده‌ای درخصوص شکایت یک اتحادیه حمل‌ونقل از پلیس بپردازند.


اما افکار عمومی نسبت به این رویه چندان مساعد نبود و 70 درصد بینندگان دادگاه ابراز نارضایتی کردند. خوان دیوید گوتیرز، استاد سیاست عمومی در دانشگاه روزاریو، می‌گوید: «هنوز راه زیادی تا استفاده از متاورس در دادگاه‌ها باقی مانده است: «این به دستگاه‌هایی نیاز دارد که افراد کمی دارند، و این سطح را بالا می‌برد. موضوع “دسترسی باعث ترویج انصاف و برابری می شود”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *