اخبار

مشخصات پیکسل تبلت فاش شد

1 Copy 3

گوگل رسما تایید کرده است که تبلت پیکسل آن در سال 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکرد. این شرکت معمولاً سخت‌افزار جدید را در اواخر سال در کنار تلفن‌های پیکسل جدید عرضه می‌کند، بنابراین انتظار داریم تبلت پیکسل حدوداً در ماه اکتبر عرضه شود. با این حال، برخی شایعات به ظاهر خرده فروشی در ماه ژوئن اشاره می کنند. در هر صورت، ما انتظار داریم که گوگل در ماه آینده جزئیات بیشتری از تبلت پیکسل را در I/O روشن کند.
یکی از اولین چیزهایی که در مورد تبلت پیکسل متوجه خواهید شد این است که هیچ شباهتی به گوشی های جدید پیکسل ندارد. زبان طراحی جدیدی که با پیکسل 6 معرفی شد در هیچ جا دیده نمی شود. درعوض، تبلت پیکسل بیشتر شبیه گوشی‌های قدیمی پیکسل با یک بریدگی دوربین در پشت و لبه‌های گرد است. می‌توانید چند دکمه در کناره و پین‌های پوگو در پشت ببینید که به لوازم جانبی از جمله پایه بلندگو متصل می‌شوند.

درعوض، تبلت پیکسل بیشتر شبیه گوشی‌های قدیمی پیکسل با یک بریدگی دوربین در پشت و لبه‌های گرد است.

در مورد طراحی این تبلت خاص با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم، صحبت زیادی وجود ندارد زیرا در کل ساده به نظر می رسد. همچنین به نظر می رسد که صفحه نمایش جلویی با حاشیه های بزرگی از هر طرف احاطه شده است که یک بار دیگر ظاهری قدیمی به آن می بخشد. هیچ تایید رسمی در مورد اندازه نمایشگر وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که اندازه نمایشگر آن 10.85 اینچ خواهد بود. این بدان معنی است که می توانید انتظار داشته باشید که اندازه آن تقریباً با مدل iPad 2022 یکی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *