اخبار

به‌روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت حالت ذخیره انرژی منتشر شد

1 Copy 6

آپدیت جدیدی برای تلگرام منتشر شده است که علیرغم حالت جدید ذخیره انرژی، اپلیکیشن پیام رسان را برای گوشی های اندرویدی ارزان قیمت بهینه می کند. ویژگی های بیشتری در این آپدیت جدید وجود دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

حالت ذخیره انرژی

2 Copy 3

انیمیشن‌ها و افکت‌های تلگرام برای اجرا در هر گوشی بهینه‌سازی شده‌اند، اگرچه اکنون می‌توان آن‌ها را غیرفعال کرد تا عمر باتری را افزایش داده و عملکرد کلی دستگاه‌های قدیمی‌تر را بهبود بخشد.
همچنین امکان تنظیم حالت صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد تا زمانی که باتری گوشی به درصد مشخصی رسید، به صورت خودکار روشن شود. این ویژگی را می توان در بخش ذخیره انرژی در منوی تنظیمات روشن یا خاموش کرد.

 

تنظیم دقیق سرعت پخش

تلگرام سال‌هاست که به کاربران خود امکان تنظیم سرعت پخش ویدئو، پادکست، پیام‌های صوتی و تصویری را ارائه می‌دهد.

تلگرام سال‌هاست که به کاربران خود امکان تنظیم سرعت پخش ویدئو، پادکست، پیام‌های صوتی و تصویری را ارائه می‌دهد. اما اکنون می توانید این کار را با انعطاف بیشتری انجام دهید و هر سرعتی را بین 0.2x و 2.5x انتخاب کنید.
از دیگر ویژگی های آپدیت جدید تلگرام می توان به قابلیت شخصی سازی مکان استیکرها، ویژگی های جدید پوشه ها در iOS، ایموجی های متحرک جدید، ایموجی های تعاملی جدید و واکنش ها اشاره کرد. علاوه بر این، تلگرام توضیح می دهد که این به روز رسانی بیش از 400 باگ شناخته شده را برطرف می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *