خودرو

جزئیات ثبت‌نام در طرح جامع فروش خودروهای داخلی وزارت صمت اعلام شد

1 Copy 7
بزرگترین برنامه فروش خودروهای داخلی از 26 تا 28 اسفندماه برگزار می شود. متقاضیان شرکت در این طرح می توانند پس از ایجاد حساب نمایندگی به سایت ثبت نام داخلی با آدرس جدید www.esalecar.ir مراجعه و اقدامات مقتضی را انجام دهند. بر اساس اطلاعات کنونی، علیرغم عدم تمایل بسیاری از شرکت ها به فروش از این طریق، نام محصولات ایران خودرو، سایپا، فردا موتورز، مکست موتور، کرمان موتور، آرین پارس موتور، خودروسازی ایلیا و مدیران خودرو در فهرست جامع منتشر شده است. سیستم امنیتی این وزارتخانه
برنامه تامین یکپارچه غیر قرعه کشی است و به همه متقاضیان واجد شرایط تعلق می گیرد. اگر ظرفیت خودروها کمتر از تعداد علاقه مندان باشد، مردم قطعا صف می کشند. برای شرکت در این طرح باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، پلاک فعال نداشته باشید و در 48 ماه گذشته از سایپا یا ایران خودرو خودرو خریداری نکرده باشید.

 

بزرگترین برنامه فروش خودروهای داخلی از 26 تا 28 اسفندماه برگزار می شود.

تقاضاکنندگان قبل از مراجعه به تارنما تصویب‌اسم خودروهای داخلی می‌بایست یک اکانت وکالتی را به اسم سازمان نگهبانی از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ساخت‌و‌ساز نمایند. مهلت ساخت اکانت وکالتی فقط چهار روز (از ۲۰ الی ۲۳ اسفندماه) میباشد. بعد از ساخت و ساز اکانت وکالتی، درخواست کننده مکلف میباشد ۱۰۰ میلیون تومان پول بدین اکانت واریز نماید و آن گاه آن را مسدود سازد.

بعد از ساخت‌و‌ساز اکانت وکالتی، درخواست کننده میتواند از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ اسفندماه به اینترنت‌وبسایت www.esalecar.ir مراجعه کرده و نسبت به تصویب‌اسم در‌این طرح مبادرت نماید. به‌محض مراجعه به وبسایت تصویب‌اسم خودروهای داخلی و اعمال فرایند مربوطه، تقاضاکننده حق تقدم‌بندی گردیده و آن گاه تا حداکثر نقطه پایان فروددین ماه‌ماه، تخمینی از فرصت تحویل خودرو به درخواست کننده ارائه شود. درین برهه زمانی پول در اکانت وکالتی به‌طور بلوکه باقی خواهد ماند.

در شرایطی‌که معلوم شد موعد تحویل خودرو از ۳ ماه بیشتر می‌گردد، تقاضاکننده (با محافظت دفعه) قادر است برای خروج پول خویش از اکانت وکالتی مبادرت نماید. آن گاه براساس فراخوان خودروساز و مطابقت و همخوانی با لیست انتظار هر جنس، تصویب‌اسم خویش را قطعی کرده و یا این که از خرید انصراف دهد.

بها آخری خودرو در طی تحویل و مبنی بر با شیوه نامه‌های شورای رقابت اعلام میشود. به این ترتیب کامل شدن یا این که واریز وجه پایانی، واپسین مرحله طرح یک پارچه عرضه خودرو به شمار می رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *