اخبار

نوکیا از رابط کاربری Pure UI رونمایی کرد

1 Copy 1

نوکیا پس از شش دهه لوگوی خود را دوباره طراحی کرد . این تغییر ماه گذشته در کنگره جهانی موبایل (MWC) اعلام شد و اکنون این شرکت اخبار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارد. نوکیا به تازگی رابط کاربری جدیدی را برای دستگاه های خود به نام Pure UI معرفی کرده است.
نوکیا «واسط کاربری خالص» را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و سایر دستگاه‌های خود معرفی می‌کند
همانطور که بسیاری از شما می دانید، نوکیا مدتی است که اساساً از اندروید استوک استفاده می کند. خوب، این در حال تغییر است، زیرا شرکت می خواهد خود را متمایز کند.

1 52 8.jpg
فونت نوکیا Pure بخش اصلی این طراحی است و شما آن را در سراسر رابط کاربری خواهید دید. همچنین آیکون های جدیدی را ارائه کرده است همچنین گفت که انیمیشن های جدیدی به این ترکیب اضافه شده است.شایان ذکر است که حالت تاریک پشتیبانی می شود.

به گفته این برند، زبان طراحی Nokia Pure UI سازگار،و آینده نگر با ظاهری شیک و مینیمالیست در نظر گرفته شده است. تایپ فیس نوکیا Pure جزء مهمی از طراحی جدید است و در سرتاسر رابط کاربری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.علاوه بر این، از انیمیشن های روان برای جلب توجه کاربر و عناصر خاص استفاده می شود.

Nokia Pure UI دارای اجزای قوی مناسب برای ایجاد داشبوردهای پیچیده مبتنی بر وب است. علاوه بر این، رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده است که از صفحه‌نمایش‌های کوچک تا نمایشگرهای بزرگ سازگار باشد.

نوکیا دارای اجزای قوی مناسب برای ایجاد داشبوردهای پیچیده مبتنی بر وب است. علاوه بر این، رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده است که از صفحه‌نمایش‌های کوچک تا نمایشگرهای بزرگ سازگار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *