اخبار

طراحی نسخه جدید واتساپ شبیه به iOS

2 Copy

جابجایی بین نسخه های اندروید و iOS واتس اپ خسته کننده است، زیرا این برنامه دارای دو طرح بندی مجزا است. همه چیز در شرف تغییر است، زیرا نسخه بعدی اندروید نوار ناوبری را به پایین منتقل می کند – درست مانند iOS. این به روز رسانی که واتس اپ را به نسخه 2.23.8.4 می آورد، این هفته از طریق برنامه بتای Google Play منتشر می شود. شما این تغییر را فوراً مشاهده نخواهید کرد زیرا در حال حاضر در حال توسعه است، اما ممکن است به زودی به نسخه بعدی برنامه برسد.

بر اساس گزارش WABetaInfo، کاربران درخواست طراحی مجدد واتس اپ کرده اند، زیرا مدتی است که ظاهر و احساس یکسانی داشته است. زیبایی شناسی به سرعت اندروید تغییر نکرده است و بسیاری فکر می کنند واتس اپ عقب افتاده است. علاوه بر این، برنامه در iOS ظاهر مدرن تری دارد، که هدف آن منعکس کردن آن است.

این دومین آپدیت بتای سرویس پیام رسانی در این هفته است. یک روز پس از انتقال نوار ناوبری به پایین، تیم به‌روزرسانی را ارائه کرد که به شما امکان می‌دهد چت‌های خاصی را قفل کنید. این بدان معنی است که می توانید آنها را در پشت یک رمز عبور یا اثر انگشت ایمن کنید “تا در صورت استفاده از تلفن شما هیچ کس نتواند آنها را باز کند.

جابجایی بین نسخه های اندروید و iOS واتس اپ خسته کننده است، زیرا این برنامه دارای دو طرح بندی مجزا است.

برای دسترسی به ارتباطات مخفیانه، وقتی روی برگه اصلی «چت‌ها» ضربه می‌زنید، می‌توانید برگه «چت‌های قفل‌شده» را در بالای «بایگانی‌شده» بیابید.

با این حال، کاربران iOS از آزمایش ویژگی‌های جدید غافل نمی‌شوند، زیرا WhatsApp برنامه را به نسخه 23.7.0.72 به‌روزرسانی کرد. اگر در برنامه بتای TestFlight اپل هستید، ویژگی اخبار به شما امکان می‌دهد از ناپدید شدن برخی پیام‌های دارای محدودیت زمانی جلوگیری کنید. برای نگه داشتن یک پیام، چت را به مدت طولانی فشار دهید و باید “Keep” را به همراه گزینه های دیگری مانند “ستاره”، “پاسخ” و “Forward” مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *