اخبار

تاریخ عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل مشخص شد

1 Copy 9

اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد و تجارت پیشرو در بازار گوشی های تاشو سامسونگ را به چالش می کشد. این شرکت قصد دارد این دستگاه را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، Google I/O، در 10 می معرفی کند.

طبق این اسناد، گوگل قصد دارد پیکسل فولد را به صورت ضد آب و جیبی با نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی به فروش برساند. عکس‌هایی که دیده شده، باز شدن گوشی مانند یک کتاب را نشان می‌دهد تا صفحه نمایش کوچک 7.6 اینچی در اندازه تبلت، به اندازه رقیب سامسونگ، نمایش داده شود. وزن آن 10 اونس است که کمی سنگین‌تر از سامسونگ گلکسی زد فولد 4 است، اما باتری بزرگ‌تری دارد که گوگل می‌گوید 24 ساعت یا تا 72 ساعت در حالت کم مصرف می‌کند.

طبق این سند، Pixel Fold از تراشه Google Tensor G2 پشتیبانی می کند. این همان پردازنده ای است که سال گذشته در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو عرضه شد.

پیکسل فولد گران ترین گوشی در خانواده گوگل پیکسل این شرکت است

پیکسل فولد گران ترین گوشی در خانواده گوگل پیکسل این شرکت است. Google بر روی نرم افزار، از جمله Android و فروشگاه برنامه Google Play آن، برای دستگاه های شخص ثالث ساخته شده توسط شرکت هایی مانند سامسونگ، رهبر فعلی در بازار تلفن های تاشو، کار می کند.

Pixel Fold به Google فرصتی می دهد تا تجربه تلفن تاشو را که Google ایجاد کرده است به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، سایر پیکسل‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در همه تلفن‌های اندرویدی موجود نیستند، مانند گزینه‌های ویرایش عکس با پردازنده‌های Tensor.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *