اخبار

آشنایی با انواع هارد اکسترنال

123312
  • هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basic:

Untitled 1

اگر می خواهید یک هارد اکسترنال با کیفیت بالا با کمترین قیمت تهیه کنید، مدل Canvio Basic می تواند یکی از گزینه های شما باشد. مدل 1 ترابایتی این محصول قیمت مناسبی دارد و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توان مدل های 2 و 4 ترابایتی را نیز خریداری کرد. طراحی مینیمال و ساده Canvio Basic یکی از دلایلی است که انتخاب آن برای بسیاری از کاربران آسان است.


  • هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance:

Untitled 1t

مهمترین ویژگی هارد اکسترنال Canvio Advance توشیبا تنوع رنگی بالاست. Canvio Advance را می توانید در چهار رنگ مختلف دریافت کنید: قرمز، سیاه، سفید و آبی فیروزه ای. قسمت بالایی این هارد دارای ساختار خاصی است که روغن و لکه های اثر انگشت را به خود جذب نمی کند تا دیگر نگران کثیف شدن آن نباشید. نکته دیگر این است که Toshiba Canvio Advance سبک وزن و ابعاد نسبتاً کوچکی دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را در سفر با خود حمل کنید.


  • هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready:

551

اکثر عملکردهای موجود در توشیبا Canvio Ready مشابه سایر مدل های این برند است اما تفاوت آنها به آمادگی مدل Ready مربوط می شود. به گفته توشیبا، Canvio Ready با سرعت بالایی به دستگاهی که از آن استفاده می کنید متصل می شود، اما احتمالاً تفاوت آنقدر بزرگ نیست که هنگام استفاده از این مدل هارد دیسک متوجه آن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *