اخبار

اولین مک بوک های دارای صفحه نمایش لمسی OLED ممکن است تا سال 2027 معرفی شوند

مک بوک های دارای صفحه نمایش لمسی OLED ممکن است تا سال 2027 معرفی شوند

دستگاه‌های مک‌بوک OLED اپل با پشتیبانی از صفحه‌نمایش لمسی ممکن است دیرتر از آنچه فکر می‌کردید وارد شوند

گزارش‌هایی مبنی بر کار اپل روی دستگاه‌های مک‌بوک پرو با صفحه لمسی در اوایل سال جاری منتشر شد، با جدول زمانی مورد انتظار عرضه در سال 2025. و در حالی که همه ما در مورد آن هیجان‌زده هستیم، آخرین اطلاعاتی که از یک منبع قابل اعتماد به دست می‌آید، برخی از مدل‌های مک بوک OLED را روشن می‌کند. می تواند اولین کسی باشد که از صفحه نمایش لمسی پشتیبانی می کند. این نشان می دهد که اولین دسته از لپ تاپ های OLED اپل با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی در سال 2026 یا یک سال بعد عرضه خواهند شد.

macOS 1

استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل، زمانی محصولات محاسباتی با صفحه لمسی را “از نظر ارگونومی وحشتناک” نامید. از زمانی که جابز این اظهارات را بیان کرد، سال‌های زیادی می‌گذرد، و در آن سال‌ها چیزهای زیادی تغییر کرده است، از جمله موضع اپل در مورد رایانه‌های صفحه لمسی. چندین منبع در حال حاضر تایید کرده اند که شرکت فناوری کوپرتینویی از معرفی تاچ به سری مک بوک خود دست برنداشته است. Leaker به اپل اشاره می‌کند که روی دو دستگاه مک‌بوک OLED که دارای صفحه‌نمایش لمسی هستند کار می‌کند – MacBook Pro و MacBook Air. انتظار می رود هر دوی این مدل ها در اندازه های مختلف صفحه نمایش در دسترس باشند. مدل «پرو» در دو مدل 14.2 و 16.2 اینچی عرضه می‌شود، در حالی که «ایر» مدل‌های 13.6 و 15.3 اینچی را ارائه می‌کند. فاش کننده همچنین فاش کرده است که هر دو مدل دارای «فناوری لمسی یکپارچه با نمایشگر» سامسونگ و ال‌جی خواهند بود که به پنل نازک‌تر اجازه می‌دهد.

گزارش قبلاً حاکی از آن بود که اپلیکیشن در سال آینده یک مک‌بوک پرو 16 اینچی با پنل OLED و به دنبال آن یک مک بوک پرو 1 اینچی و یک مک بوک ایر در سال 2026 عرضه می‌شود. با نمایشگرهای OLED قبل از سال 2026. اگر این درست باشد، اولین دسته از مک بوک های OLED اپل به خوبی می تواند اولین لپ تاپ های صفحه لمسی این شرکت باشد. زمان نشان خواهد داد که آیا این شایعات با برنامه واقعی اپل در مورد لپ تاپ های OLED و صفحه لمسی مطابقت دارند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *