بازی

تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 و هر آنچه که تاکنون می دانیم

اخبار Marvels Spider Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 اکتبر امسال عرضه می‌شود و یکی از موردانتظارترین بازی‌های جدید سال PS5 ما است. در اکشن ماجراجویی جهان باز، شخصیت‌های دوگانه پیتر پارکر و مایلز مورالس، این بار با هم، در حالی که مسیر خود را در سراسر شهر شلوغ منهتن در تعقیب کراون شکارچی طی می‌کنند، برای بازی‌های جدید وب‌سایتی بازمی‌گردند. این یکی از معدود بازی‌های آینده مارول در رادار ما است، اما با قضاوت بر اساس آنچه توسعه‌دهنده Insomniac تاکنون به ما نشان داده است، به نظر می‌رسد که Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر رتبه‌بندی بهترین بازی‌های مرد عنکبوتی تمام دوران را از بین خواهد برد. با مناطق جدید نیویورک برای کاوش، مجموعه‌ای جدید از مهارت‌ها، توانایی‌ها و لباس‌های کلکسیونر برای ذخیره کردن، و لباس سیمبیوت خاص که رابطه بین دو مرد عنکبوتی را تیره می‌کند، ما چیزهای زیادی به شما خواهیم گفت که چه زمانی آن را به این انحصاری PS5 ابرقهرمانی می آید. به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که تاکنون درباره Marvel’s Spider-Man 2 می‌دانیم، از جزئیات نبرد، اطلاعات پیش‌سفارش و زمان‌های پیش‌بارگذاری که اخیراً اعلام شده است، بیابید.

MSM2 Preview SymbioteCombat 4k Legal 2023 scaled

تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 برای 20 اکتبر 2023 تعیین شده است. Insomniac این خبر را در Summer Game Fest تایید کرد و کارگردان خلاق برایان اینتیهار به بینندگان اطمینان داد که استودیو مطمئن است که در این مرحله از توسعه هیچ تاخیری را تجربه نخواهد کرد.

ما بالاخره در Comic Con یک تریلر داستانی Marvel’s Spider-Man 2 را دریافت کردیم که به ما نگاهی سینمایی به ماجراهای موجود می دهد. از تریلر، می‌توانیم پیتر و مایلز قهرمان دوگانه‌مان را ببینیم که برای آموزش مرد عنکبوتی ملاقات می‌کنند – می‌دانید، چیزهای معمولی بچه‌ها. وقتی کرایون به ترکیب اضافه می‌شود، همه اینها تغییر می‌کند، و آیا آن همکار کت و شلوار خرس در واقع گریزلی است؟ جالب‌تر اینکه این تریلر شخصیت در حال بازگشت و بهترین دوست پیتر، هری آزبورن را به تصویر می‌کشد. ممکن است او را به عنوان پسر یکی از بدنام ترین شرورهای مارول بشناسید: گرین گابلین. بیشتر نشانه‌ها حاکی از آن است که هری در بازی به ونوم تبدیل می‌شود، در حالی که تریلر به پایان می‌رسد، یک جمله شوم “ما جهان را شفا خواهیم داد” را به زبان می‌آورد، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم Insomniac چگونه این اتفاق را می‌سازد.

همه این‌ها سوالات زیادی به نظر می‌رسند، اما علی رغم تمام جزئیات جدیدی که در آخرین تریلر ارائه شده است، بسیاری از طرح مرد عنکبوتی 2 مارول هنوز در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *