اخبار

تاریخ معرفی شیائومی بند 8

2 Copy 1

جدا از تاریخ عرضه، پوستر فاش شده این دستگاه نیز کمی از ظاهر آن را فاش می کند. طبق این تصویر، شیائومی بند 8 مانند دستگاه های قبلی این سری، تبلت و طراحی بیضی شکل را حفظ کرده و صفحه نمایش نازکی دارد. با این حال، به نظر می رسد که گزینه های بسیار متنوعی از بند ساخته شده از مواد مختلف خواهد داشت.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد، اما گزارش های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی بند 8 با مدل M2239B1، بلوتوث 5.1 و باتری داخلی 3.87 ولتی لیتیوم یون پلیمری معرفی می شود. در زیر نگاهی به مشخصات نسخه قبلی این دستگاه می اندازیم تا انتظارات از شیائومی بند 8 را مشخص کنیم.

شیائومی بند 7 دارای صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی AMOLED با وضوح 490 در 192 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است. این شامل بیش از 100 صفحه ساعت است و می تواند اطلاعات را به طور مداوم نمایش دهد.

طبق این تصویر، شیائومی بند 8 مانند دستگاه های قبلی این سری، تبلت و طراحی بیضی شکل را حفظ کرده و صفحه نمایش نازکی دارد.

ردیاب تناسب اندام مجهز به سنسور نوری ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون برای نظارت مداوم بر ضربان قلب، غلظت اکسیژن خون، خواب و سلامت زنان است. قادر به ردیابی مراحل و کالری است و از 120 حالت ورزشی مانند دویدن و دوچرخه سواری در زمین ورزشی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های شیائومی بند 7 می توان به باتری 180 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با یک بار شارژ می تواند تا 15 روز دوام بیاورد و شارژ با شارژر مغناطیسی حدود 2 ساعت طول می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *