اخبار

سری 14 شیائومی توانسته 1.44 میلیون دستگاه را در 10 روز بفروشد و رکورد شرکت را بشکند.

News 1

سری 14 شیائومی ماه گذشته راه اندازی شد و با جدیدترین اسنپدراگون 8 نسل 3 به یکی از امیدوارکننده ترین دستگاه های بازار تبدیل شد. با این حال، این پایان این سری نیست، زیرا ما قصد داریم نسخه دیگری را دریافت کنیم که دارای این نسخه باشد. بهترین مشخصات در کلاس است و قطعاً سخت افزارهای سطح بالایی را ارائه می دهد.

سری 14 شیائومی علیرغم اینکه در بازارهای جهانی موجود نیست، مانند کیک های داغ به فروش می رسد با وجود عرضه محدود در زمان نگارش، سری 14 شیائومی توانسته رکورد خود شرکت را بشکند و تنها در ده روز 1.44 میلیون دستگاه فروخته است. این مطمئناً یک دستاورد چشمگیر برای یک گوشی اندرویدی است که در اواخر سال روانه بازار شد، اما همچنین نشان می‌دهد که شیائومی چه چیزی برای بازی با رقبا دارد.

xiaomi 14 14 pro sets sales records sold out in fo xiaomi 14 14 pro sets sales records sold out in fo e93bd0acf66f1903fa2ebadcb9af2f34

همانطور که قبلا ذکر شد، این پایان سلطه سری Xiaomi 14 نیست. این گوشی ها در بازارهای بین المللی عرضه نشده اند، بنابراین تعداد واحدهای بیشتری فروخته خواهد شد. علاوه بر این، نسخه Ultra تا اواخر سال آینده منتشر نخواهد شد، به این معنی که این شرکت شانس دیگری برای احیای سری و ارائه چیزی بهتر از آنچه قبلا داشت خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *