اخبار

طراحی شیائومی 14 پرو از طریق رندرها آشکار شد: صفحه نمایش تخت، ماژول دوربین عظیم و موارد دیگر

شیائومی 14 پرو از طریق رندرها آشکار شد صفحه نمایش تخت، ماژول دوربین عظیم و موارد دیگر

انتظار می رود سری 14 شیائومی ماه آینده عرضه شود و احتمالاً دارای سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ​​شیائومی 14 اولترا خواهد بود. شایعاتی در مورد سری 14 شیائومی وجود دارد که عمدتاً در قسمت مشخصات چیزها هستند. ما اکنون به رندرهای 5K با کیفیت بالا و همچنین ویدیویی 360 درجه که شیائومی 14 پرو را از همه جهات نشان می‌دهد، با حسن نیت استیو همرستوفر، مشاور معروف OnLeaks، در دسترس است.

جزئیات طراحی شیائومی 14 پرو بر اساس رندرهای 5K شیائومی 14 پرو که توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است، این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود، شیائومی 13 پرو، با تغییراتی همراه خواهد بود. به نظر می رسد شیائومی به جای نمایشگر منحنی، به دنبال نمایشگر تخت است. این گوشی همچنین بسیار ضخیم‌تر از Xiaomi 13 Pro است و ماژول دوربین در این مرحله بسیار بزرگ به نظر می‌رسد.

شیائومی 14 پرو بر اساس این رندرها دارای ابعاد 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی متر خواهد بود و ماژول دوربین تا 13.1 میلی متر ارتفاع خواهد داشت. شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی مسطح 2.5 بعدی با دوربین سوراخ دار در مرکز خواهد بود. ممکن است حداکثر چهار دوربین در گوشی آینده شیائومی به همراه برخی سنسورهای دیگر وجود داشته باشد. همچنین اشاره شده است که دارای بلندگوهای دوگانه است.

 

 

Xiaomi 14 Pro 5K4 scaled

 

مشخصات شیائومی 14 پرو (مورد انتظار)

صفحه نمایش: انتظار می رود شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی تخت AMOLED 2.5D با وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد

. پردازنده: این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 بهره می برد که قرار است اواخر این ماه معرفی شود.

دوربین ها: جزئیات زیادی در مورد دوربین های Xiaomi 14 Pro وجود ندارد، اما حدس زده می شود که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دریافت کند.

باتری، شارژ: گوشی پرچمدار آینده می تواند یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی داشته باشد.

سایر ویژگی‌ها: شیائومی 14 پرو همچنین دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، صدای Hi-Res، Dolby Atmos و درجه IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *