اخبار

احتمال عرضه شش دستگاه تاشو توسط سامسونگ

samsung

تلفن های تاشو به آرامی محبوب تر می شوند و ممکن است به زودی وارد بازار اصلی شوند. گزارشی جدید مدعی شده است که سامسونگ به عنوان پیشرو این بازار، سال آینده تغییراتی در طراحی گوشی های تاشو خود ایجاد کرده و شش دستگاه از سری گلکسی Z را عرضه خواهد کرد.
یک منبع آگاه در توییتر به نام RGcloudS بیان می‌کند که سامسونگ می‌خواهد تا شش دستگاه را در سال آینده عرضه کند، یعنی Galaxy Z Flex، Galaxy Z Fold Ultra، Galaxy Z Flip Ultra و Galaxy Z Tab. Galaxy Z Fold و Z عادی. فلیپ نیز در دسترس خواهد بود.

 

سامسونگ همچنین احتمالاً یک تبلت تاشو به نام گلکسی زد تب را عرضه خواهد کرد.

در میان این شش محصول، نام گلکسی زد فلکس بیشترین محبوبیت را دارد. این گوشی می‌تواند از طراحی متفاوتی استفاده کند که تا سه بار تا می‌شود. ما قبلاً نمونه‌هایی از این دستگاه‌ها را در ارائه‌ها و پتنت‌ها دیده‌ایم.
سامسونگ ممکن است یک تبلت تاشو به نام Galaxy Z Tab عرضه کند. از آنجایی که این محصول تاشو است، احتمالاً بزرگتر از یک تبلت معمولی است.
منبع امروز همچنین در مورد عرضه گوشی جدید سری گلکسی K صحبت کرد. او گفت که این سری میان رده در زیر سری گلکسی A قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می شود که دیگر خبری از گلکسی اس پلاس نخواهد بود و کره یک گوشی پریمیوم دیگر در این سری عرضه خواهد کرد.
با توجه به اینکه سامسونگ این اطلاعات را تایید نکرده است، بهتر است به اطلاعات این گزارش نگاه نکنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *