اخبار

هوش مصنوعی مولد سری گلکسی S24 احتمالاً پولی خواهد بود

مصنوعی مولد سری گلکسی S24 احتمالاً پولی خواهد بود

هوش مصنوعی مولد چیز بزرگ بعدی است و همه ما به خوبی از آن آگاه هستیم. قرار است در گلکسی اس 24 همراه با تعدادی از دستگاه هایی که سال آینده عرضه می شوند عرضه شود و تاکنون گزارش های زیادی در مورد نحوه اجرای آن دریافت نکرده ایم.

سامسونگ ممکن است برای استفاده از هوش مصنوعی مولد روی دستگاه در گلکسی اس 24 و سایر دستگاه ها از کاربران هزینه کند ما می‌دانیم که چیپ‌ست‌های جدید مانند Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 قابلیت‌هایی برای هوش مصنوعی مولد روی دستگاه ارائه می‌دهند، اما تا آنجا که به عملکرد یا مدل کاری مربوط می‌شود، همه چیز هنوز کمی گیج‌کننده است. خوب، اکنون نکته جدیدی ظاهر شده است که در مورد اینکه سامسونگ چگونه فعالانه گزینه ارائه هوش مصنوعی مولد روی دستگاه را بر اساس مدل اشتراکی گلکسی S24 دنبال می کند.

سامسونگ فعالانه گزینه ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی S24 را به عنوان یک سرویس اشتراکی دنبال می‌کند

Revegnus (@Tech_Reve) نوامبر 2023 اکنون، کنار هم قرار دادن دو و دو کار سختی نیست، اما با نگاهی به این توییت، به نظر می رسد که کاربران اگر بخواهند از هوش مصنوعی مولد در گلکسی اس 24 و سایر گوشی های سامسونگ استفاده کنند، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشند. راستش می‌گفتم منطقی است، اما در وهله اول ارائه چنین چیزی منطقی نیست. مطمئناً، یک سرویس مبتنی بر ابر منطقی‌تر بود، اما اگر به هوش مصنوعی روی دستگاه نگاه می‌کنید، کمی تا بی‌معنی است.

راستش من از شنیدن این نکته کمی ناامید شدم و امیدوارم درست نباشد. من منتظر سری گلکسی اس 24، به ویژه نوع اولترا بودم، و در حالی که از هوش مصنوعی مولد استفاده نمی کنم، انتظار داشتم که این ویژگی به صورت رایگان برای همه در دسترس باشد. اگر سامسونگ به دنبال ایجاد یک سرویس اشتراک است، چه شانسی وجود دارد که این شرکت آن را فقط در بازارهایی عرضه کند که مردم مایل به پرداخت هزینه برای آن هستند؟ اگر اینطور باشد، آنگاه ممکن است شاهد یک ضربه برگشتی باشیم.

در حال حاضر نمی‌توانیم به طور قطعی در مورد آنچه قرار است اتفاق بیفتد بگوییم، اما با توجه به اینکه چگونه شایعه می‌شود سری گلکسی اس 24 در 17 ژانویه 2024 عرضه شود. ما تمام اطلاعاتی را که در مورد این دو دستگاه ارائه می‌شود زیر نظر خواهیم داشت. . تا آن زمان، مطمئن شوید که برای اطلاعات بیشتر دوباره بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *