بازی

پس از مدت ها انتظار زمان معرفی بازی GTA 6 مشخص شد

از مدت ها انتظار زمان معرفی بازی GTA 6 مشخص شد

تمام آخرین اخبار در مورد تاریخ انتشار بازی Rockstar Games GTA 6، شایعات مربوط به گیم پلی بازی، و هر افشاگری قابل توجهی که تاکنون کشف شده است.

GTA 6 کی منتشر میشه؟ با توجه به اینکه چند سال طول می کشد تا جهان های باز با همان کالیبر GTA 5 ایجاد شود، جای تعجب نیست که Rockstar Games قبلاً سال ها را صرف توسعه GTA 6 کرده است. با این حال، مانند بسیاری از توسعه دهندگان، Rockstar ترجیح می دهد اسرار خود را در قفسه سینه خود حفظ کند تا زمانی که آنها نزدیک به پایان توسعه هستیم – و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که تاریخ انتشار زودتر از چیزی است که فکر می‌کنید.

تاریخ انتشار Grand Theft Auto 6 مطمئناً مدت زیادی در راه است. درز اولیه گیم پلی GTA 6 در سال گذشته به همراه خطوط کد منبع و فیلم توسعه بازی جهان باز به صورت آنلاین منتشر شد. از آن زمان تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون تاریخ انتشار منتشر شده است، از جمله بیانیه‌های پیش‌بینی از Take-Two Interactive و گزارش‌هایی از یک تریلر قریب‌الوقوع GTA 6. در اینجا همه آخرین اخبار GTA 6، از جمله اخبار، تریلرها، گیم پلی و البته تاریخ انتشار آورده شده است.

تخمین تاریخ انتشار GTA 6 تاریخ انتشار GTA 6 بین 1 آوریل 2024 و 31 مارس 2025 تایید شده است. این بر اساس اهداف Take-Two Interactive برای سال مالی 2025 و همچنین گزارش‌هایی از منابع بلومبرگ مبنی بر اینکه اعلامیه رسمی “به زودی منتشر می شود” است. این هفته، با تریلر در ماه دسامبر.

gta 6

آخرین گزارش بلومبرگ به منابعی «آشنا با برنامه‌های [راک استار گیمز] استناد می‌کند که پیش‌بینی می‌کنند GTA 6 قبل از تریلر برای جشن ۲۵ سالگی استودیو معرفی خواهد شد. سام هاوسر، رئیس استودیوی Rockstar Games تأیید می‌کند که اولین تریلر GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر می‌شود، که البته تایید می‌کند که تاریخ انتشار رسمی نزدیک است. در تماس با سرمایه گذار Take-Two Interactive، مدیر مالی ارشد Lainie Goldstein اظهار داشت: “ما کسب و کار خود را برای یک نقطه عطف قابل توجه در سال مالی 2025 قرار می دهیم که منجر به ارائه رکوردهای جدید عملکرد عملیاتی در سال آینده و پس از آن خواهد شد.” این شرکت گفت که “توسعه فعال برای ورود بعدی” “به خوبی در جریان است” و وارد “مرحله بعدی رشد خود در سال مالی 2025” خواهد شد. در حالی که ممکن است این موضوع تغییر کند، GTA 6 بدون شک ویژگی‌ای است که به Take-Two اجازه می‌دهد تا به هدف خود یعنی «بیش از 8 میلیارد دلار رزرو خالص و بیش از 1 میلیارد دلار در جریان نقدی عملیاتی بدون محدودیت» دست یابد. در نتیجه اعلام جزئیات عرضه GTA 6، سهام Take-Two شاهد یک جهش عظیم در قیمت سهام از 125.02 دلار به 136.52 دلار بوده است که نشانه خوبی است که سرمایه گذاران این خبر را خوب می دانند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *