اخبار

مصاحبه مدیرعامل اپل درباره هدست‌های واقعیت مجازی

1 Copy

تیم کوک، مدیر عامل اپل، مدت هاست که درباره واقعیت افزوده و واقعیت مجازی صحبت می کند. اکنون، او شروع به نشان دادن یک حرکت بزرگ از سوی شرکت کرده است.

در طی مصاحبه ای با نشریه دولتی چینی چاینا دیلی، از کوک پرسیده شد که به نظر او چه چیزی لازم است تا فناوری AR در دنیای مصرف کننده محبوب شود. در پاسخ، او بسیاری از چیزهایی را که قبلاً در مورد هیجان‌زده بودنش در مورد واقعیت افزوده گفته بود، تکرار کرد، در حالی که به 14000 برنامه مجهز به ARKit در حال حاضر در فروشگاه App iPhone و iPad اشاره کرد. او افزود: “من فکر می کنم که ما هنوز در مراحل اولیه چگونگی تکامل این فناوری هستیم.” من نمی‌توانم بیشتر از این درباره فرصت‌هایی که در این فضا دیده‌ایم هیجان‌زده باشم، و به نوعی در جریان باشید و خواهید دید که ما چه چیزی برای ارائه داریم.»

این بیانیه غیرمستقیم یکی از قوی‌ترین نشانه‌های مدیر عامل اپل است که نشان می‌دهد شرکت او نه تنها روی فناوری AR بیشتر، به ویژه یک هدست کار می‌کند ، بلکه به اندازه‌ای است که او معتقد است ارزش جلب توجه عمومی را دارد.

با این حال، مشخص نیست که اپل چه زمانی ممکن است چنین دستگاهی را معرفی کند. انتظار می رود این شرکت ظرف حدود یک سال این دستگاه را معرفی کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *