اخبار

معرفی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس

2 2

سامسونگ در نخستین و مهم‌ترین رویداد آنپکد خود در سال ۲۰۲۳ میلادی در کنار گلکسی S23 اولترا از دو گوشی دیگر این خانواده یعنی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز رونمایی کرد، در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 و مقایسه آن‌ها با سایر سری‌های گلکسی سامسونگ کسب خواهید کرد.

گلکسی S23

S23 article1 D 2

گلکسی اس 23 هم از داخل و هم از بیرون ظاهری تازه دارد. گلکسی اس 23 با اندازه 6.1 اینچی کوچکترین گوشی در سری گلکسی اس 23 است، اما مطمئناً با سیستم عامل ارتقا یافته One UI 5.1 و پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بسیار خوب است. باتری قدرتمند 3900 میلی‌آمپر ساعتی (معمولی) ، قابلیت شارژ فوق سریع 25 واتی و سیستم خنک‌کننده جدید و بهبود یافته را وارد کنید و قدرت تلفنی دارید که مطابق با خواسته‌های روز شماست.

گلکسی S23 پلاس

گلکسی S23، گلکسی +S23 هم در جلو و هم در پشت با Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود

+Galaxy S23 کمی بزرگتر از Galaxy S23 است و دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن Full HD+ و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. به‌علاوه، با فناوری تقویت‌کننده بینایی تطبیقی، دیگر هرگز برای تماشای نمایش در یک روز آفتابی دچار مشکل نخواهید شد.

مانند سایر مدل‌های گلکسی S23، گلکسی +S23 هم در جلو و هم در پشت با Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود و با یک قاب آلومینیومی Armor احاطه شده است که آن را به بادوام‌ترین گوشی‌های Galaxy تا به امروز تبدیل کرده است.

+Galaxy S23 به لطف آخرین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 از قدرت بالایی برخوردار است. با 8 گیگابایت رم جفت شده است و اکنون می توانید نرخ فریم بالاتری را باز کنید و از گرافیک واضح تر و واضح تر لذت ببرید، بنابراین حتی سخت‌ترین ماراتن‌های چندنفره آنلاین نیز مانند یک نسیم است. همچنین یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی (معمولی) شارژ فوق سریع وجود دارد تا بتوانید بدون نگرانی از انجام چند کار، بازی و عکاسی انرژی خود را تامین کنید.

+Galaxy S23 ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که برای گرفتن عکس‌های عالی، حتی پس از غروب آفتاب نیاز دارید. دارای آخرین نسخه Nightography با هوش مصنوعی پیشرفته، از تصاویر متمایز حتی در محیط های کم نور لذت خواهید برد. دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار Dual Pixel در +Galaxy S23 فوکوس دقیق و سریعی دارد و سلفی های واضح، روشن و واضح در هر شرایطی می گیرد. و برای اطمینان از اینکه پست‌های شما همیشه به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند، یکپارچگی بهتری با برنامه‌های اجتماعی وجود دارد، بنابراین می‌توانید لحظات مورد علاقه خود را در فید خود با دوستان و خانواده خود در یک لحظه به اشتراک بگذارید.

 

سخت افزار

S23 article5 1 1

از نظر سخت‌افزاری در Galaxy S23 و S23 Plus شاهد استفاده از نسخه ویژه چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هستیم. این چیپ از یک هسته قدرتمند کورتکس X3 با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، دو هسته قدرتمند کورتکس A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، دو هسته کورتکس A710 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و نهایتا سه هسته کم‌مصرف کورتکس A510 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد تا در شرایط مختلف بتواند بهترین کارآیی را در عین مصرف پایین انرژی به ارمغان بیاورد

دوربین

سامسونگ در این دو گوشی گلکسی S23 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۸، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲ و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با ضریب اف ۲.۴ و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده کرده است.

ترکیب دوربین‌های این دو گوشی از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسل قبل ندارد. سامسونگ در این دو گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۸، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۲ و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با ضریب اف ۲.۴ و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده کرده است. دوربین سلفی اما دستخوش تغییر شده و سامسونگ از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جدیدش به‌جای سنسور ۱۰ مگاپیکسلی قبلی در این دو گوشی استفاده کرده است

این دو گوشی که تکمیل‌کننده سه‌گانه سال ۲۰۲۳ سامسونگ در حوزه موبایل هستند، در مقایسه با اولترا تفاوت‌های کمتری را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده‌اند اما همچنان در دسته پرچمداران اندرویدی جای می‌گیرند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *