همه مقالات

چرا آی‌پد تاشو اپل هنوز معرفی نشده است؟:تاریخ احتمالی نمایش.

آی‌پد تاشو اپل هنوز معرفی نشده است؟تاریخ احتمالی نمایش

به گزارش دیجی‌تایمز، آی‌پد تاشو اپل اکنون در حال «توسعه فشرده» است و می‌تواند در اواخر سال 2024 معرفی شود.

دیجی‌تایمز در گزارشی با paywalled report که به منابع زنجیره تامین استناد می‌کند، چگونگی همکاری اپل با تامین‌کنندگان را در زمینه توسعه iPad تاشو، پیش از تولید در مقیاس کوچک که برای پایان سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، تشریح می‌کند. اگر پیشرفت ثابت بماند، اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025.معرفی میشود.

ظاهراً اپل چهار سال است که روی محصولات تاشو کار می‌کند و در این مدت به طور مداوم تغییراتی در طراحی ایجاد کرده است و قصد دارد قبل از کار بر روی یک آیفون تاشو، یک آی‌پد تاشو عرضه کند. اپل تصمیم گرفت بر روی آی‌پد تمرکز کند، زیرا بخش نسبتاً کمی از فروش شرکت را تشکیل می‌دهد، به این معنی که مدیریت مشکلات احتمالی آسان‌تر و تاثیرگذاری کمتری دارد.

ظاهراً این شرکت هنوز طراحی آی‌پد تاشو را نهایی نکرده است. در ابتدا، تیم طراحی محصول اپل پروژه را رهبری می کرد اما اکنون گفته می شود که این نقش به بخش تدارکات منتقل شده است تا هزینه ها را کاهش دهد. هدف اصلی اپل در این مرحله دستیابی به طراحی مقرون به صرفه تر، ایجاد انگیزه برای تغییرات بحث برانگیز در دستگاه است.

foldpad filmic twitter

 

گفته می شود که مشکل اصلی پنل و لولاهای دستگاه است که اپل به طور خاص نگران چین شدن صفحه نمایش است. ظاهراً این شرکت به دنبال سامسونگ و ال‌جی برای ارائه نمایشگری است که با استفاده از راه‌حل‌های طراحی مکانیکی اثر چین‌خوردگی را کاهش دهد. اپل ظاهراً قادر به تامین کافی از لولای دستگاه است، اما همچنان به دنبال طرحی است که مقرون به صرفه تر باشد و تولید انبوه آن آسان باشد، که می تواند به ساده سازی بیشتر و کاهش تعداد قطعات نیاز داشته باشد.

انتظار می‌رود تولید انبوه اولین دستگاه تاشو اپل در سال 2025 آغاز شود. دیجی‌تایمز معتقد است که این دستگاه تاشو می‌تواند محموله‌های آی‌پد را افزایش دهد و در غیر این صورت فروش جهانی تبلت‌ها را کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *