اخبار

تولید تصویر با هوش مصنوعی توسط پلتفرم ایرانی

1 Copy 8

بنیانگذار این ابتکار، محمدرضا حقیری، در پاسخ به این سوال که چرا این هوش حفظ شده است، پاسخ داد: بهمن ماه 1400 بود که یکی از دوستانم در توییتر وارد حوزه هوش مصنوعی شد. او با استفاده از هنر و روش خود یک اثر هنری خلق کرد. مجاري گفت: در نتيجه مطالعات و تحقيقاتش به مدلي براي ارائه متن و دريافت تصوير رسيد، اين كار بعدها براي من تبديل به يك سرگرمي شد. ظاهر، بنابراین سعی کردم مدل مربوطه را اعمال کنم.”

حقیری مانی را به عنوان مدل Diffusion معرفی کرد که در ابتدا فضایی تاریک مانند صفحه تلویزیون ایجاد می کند و تصویر به تدریج توسعه می یابد. موسس استارتاپ مانی با بیان اینکه پس از اجرای اولین مدل مشاوره با فعالان تولید محتوا و گرافیک، فرصت را برای گسترش برنامه دیدم، اظهار کرد: مدلی را طراحی کردم که دوست داشتم، آن را بر اساس بازخورد مردم ایجاد کردم. الان بعد از عکس های زیاد گیر نمی کنم، به جایی رسیده که می خواهم مدل شوم.”

RPA to IA 1024x576 1 780x470 1.jpeg

وی با اشاره به اینکه برخی از مدل ها پس از افزایش تعداد ورودی ها باگ هایی را پیدا کردند، تاکید کرد که سرویس پول این مشکل را نخواهد داشت، گفت: گوگل و برخی سرویس های دیگر در دنیا این مسیر را طی کرده اند و من نیز تصاویر گسترده ای را جمع آوری کرده ام. این فرآیند تکمیل شده است، 4 نسخه پیشرفته پیشرفته و در نسخه پنجم از روشی به نام روش خودساختاری استفاده شده و توسط دانشگاه استنفورد نیز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه برای ادامه کار خود یک حساب کاربری Midjourney ایجاد کرده است، گفت: حدود 500 تصویر تولید کردم و در نهایت بانک تصویر ایجاد کردم که هیچ مشکل قانونی در آن ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *