بازی

راک‌استار به طور رسمی خبر از آمدن GTA VI را داد

khabar

میدانیم که راک استار به صورت رسمی خبر از عرضه بازی GTA جدید را منتشر کرده است‌. استراس زلنیک، مدیر عامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو گفته:راک استار با این بخش بدنبال کمال‌طلبی است. از آنجایی که این بازی فوق العاده پرطرفدار است، و پلیر‌های زیادی را جذب خودش کرده، باید دید راک‌استار چگونه میتواند اثری به بزرگی GTA V را در نسخه بعد این سری نیز اراعه دهد.

جمله‌ی زلنیک درباره‌ی بازی GTA 6 از پادکست اخیر Aarthi and Sriram برداشته شده است؛ زمانی که از وی پرسیده شد چگونه تیک-تو و بقیه استودیو های زیر مجموعه آن در عین وفاداری به مواردی که باعث جذابیت یک بازی برای بازیکنان میشود، و منتحی به ساخت یک تجربه‌ی بزرگو جدید برای بازیکنان میشود؟

زلنیک در پاسخ گفت: «فکر میکنم این موضوعی‌است که کارمندان راک‌استار را به چالش میکشد. هر باری که نسخه جدیدی از سری GTA در راه است، باید اثری باشد که از طرفی هرگز آن را ندیده‌اید و از طرف دیگر، باید احساسات ما درباره‌ی این مجموعه را منعکس کند. جواب راک‌ استار به (این موضوع) این است که فقط به‌دنبال بی‌نقصی باشید. دنبال چیزی کمتر از آن نباشید. سپس به این هدف می‌رسیم».

ظاهرا یکی از بازیگران اثر هم با دامن زدن به شایعات پیرامون بازی، به خاص بودن این سری اشاره کرد هر چند مشخص نیست رفتارهای او واقعی است یا برای گمراه کردن پلیر هاست.

میدانیم که راک‌ استار به صورت رسمی خبر از عرضه بازی GTA جدید را منتشر کرده است‌.

خبر خوب اینجاست که به طور تقریبی میدانیم که GTA 6 چه زمانی عرضه خواهد شد، تیک-تو ادعال کرد بازی در سال 2025 عرضه خواهد شد. حال بازیکنان امید دارند این بازی از سری Grand Theft Auto هم مثل GTA V بزرگ و قوی ظاهر شود. تیک-تو همچنان گفته «انتظار داریم در سال مالی ۲۰۲۵ با عرضه چندین بازی پیش‌گام وارد دوران جدیدی شویم که باور داریم باعث تعیین استانداردهای جدید در صنعت ما خواهد شد. به ما اجازه می‌دهد بیش‌از ۸ میلیارد دلار (۶.۴ میلیارد پوند) درآمد خالص داشته باشیم».

در اخر انتظار میرود راک‌استار مثل همیشه در این عرضه موفق نشان دهد و با خلق اثری بی‌همتا عصر جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *