اخبار

معرفی شیائومی 13 اولترا در ماه جاری

324 Copy

شیائومی 13 اولترا در ماه آوریل به صورت جهانی عرضه می شود. دستگاه 12S Ultra اولین گوشی هوشمندی بود که توسط شیائومی و لایکا طراحی شد. در اوایل سال جاری، این دو شرکت از همکاری استراتژیک بلندمدت برای تصویربرداری موبایل خبر دادند، به این معنی که تمام دستگاه‌های رده بالای شیائومی از این پس دارای دوربین‌هایی با برند لایکا خواهند بود. شیائومی 13 اولترا یکی از این دستگاه ها است که بسیار مورد انتظار بوده است. از قبل از کنگره جهانی موبایل 2023، قبلاً چندین گزارش درز و گزارش در مورد گوشی هوشمند آینده منتشر شده بود.

شیائومی 13 اولترا در ماه آوریل به صورت جهانی عرضه می شود. دستگاه 12S Ultra اولین گوشی هوشمندی بود که توسط شیائومی و لایکا طراحی شد.

لنز Summicron که توسط لایکا توسعه داده شده است دارای یک طراحی اپتیکال کروی است که ادعا می شود به “تصویربرداری عالی و کنتراست های عالی” کمک می کند. مفهوم 12S Ultra شیائومی به کاربران این امکان را می دهد که ماژول لنز سری M لایکا را به بدنه آن متصل کنند.
بر اساس گزارش‌ها ، شیائومی 13 اولترا – مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC – در نسخه‌های 12 و 16 گیگابایتی رم همراه با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی WQHD+ AMOLED LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد.

انتظار می‌رود تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و دو سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی باشد. انتظار می رود دوربین جلویی از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کند.

طبق گزارش‌ها گمان می‌رود که از MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 استفاده کند، شیائومی 13 اولترا احتمالاً دارای باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *