اخبار

بررسی هدفون بیسیم هواوی FreeBuds 4

huawei

هوآوی Freebuds 4 به لطف استاندارد IPX4 در برابر پاشیده شدن آب و تعریق مقاوم است و نگران آسیب دیدن آن در باران نیستید، اما نباید در آب غوطه ور شود. مدل مورد بررسی سفید براق است و دارای یکی از بزرگترین درایورها در بین تمام هدفون های بی سیم با درایور 14.3 میلی متری است. همچنین لازم به ذکر است که از جمله ویژگی های این ایرباد می توان به پخش با تاخیر بسیار کم 90 میلی ثانیه در هنگام اتصال به گوشی های هواوی با سیستم عامل هارمونی او اس 2 اشاره کرد. این 150 میلی ثانیه کندتر از برخی از تلفن های دیگر این شرکت با پوسته EMUI است. در مورد میزان تاخیر در گوشی های دیگر کمی بعد توضیح خواهم داد. Freebuds 4 همچنین این گزینه را دارد که از هر تلفن جداگانه استفاده کنید.

FreeBuds 4 درایور دینامیک 14.3 میلی‌متری دارد. صداهایی که از این هدفون پخش می‌شوند بسیار شفاف، واضح و باکیفیت هستند.

کیفیت صدا

FreeBuds 4 درایور دینامیک 14.3 میلی‌متری دارد. صداهایی که از این هدفون پخش می‌شوند بسیار شفاف، واضح و باکیفیت هستند. البته شاید نتوانیم این محصول هواوی را از نظر شدت صدا شدیدترین هدفون بیسیم بدانیم اما صداهایی که به گوش می‌رسانند متعادل هستند که مشخصاً یک گام جلوتر در مقایسه با دیگر هندزفری‌های ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

دوام باتری

هواوی می گوید با فعال بودن گزینه ANC، عمر باتری Free Buds 4 به 2.5 ساعت می رسد و اگر این گزینه را خاموش کنید، عمر باتری به 4 ساعت افزایش می یابد. برد شارژرها می تواند عدد فوق را به 14 و 22 ساعت افزایش دهد. در عین حال اگر این هدفون را به مدت 15 دقیقه شارژ کنید، می توانید به مدت 2.5 ساعت به فایل صوتی مورد علاقه خود گوش دهید.
در تست های انجام شده اعداد اعلام شده توسط هواوی صحیح است. اگر معمولاً به فایل‌های صوتی با صدای 60 تا 80 درصد گوش می‌دهید، Freebuds 4 می‌تواند تا دو روز قبل از ظاهر شدن نشانگر باتری کم کار کند. شارژ کامل از 0 تا 100 درصد حدود 30 دقیقه طول می کشد که خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *