اخبار

ساعت هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

watch

سری Huawei Watch 3 حدود دو سال پیش معرفی شد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. Huawei Watch 4 اولین ساعت در صنعت خواهد بود که از قابلیت های ارتباط ماهواره ای استفاده می کند و این ویژگی جدید آن را به اولین ساعت در دنیای فناوری تبدیل می کند.

طراحی

Huawei Watch 4 دارای مواد زیرکونیومی منحصر به فرد در اطراف صفحه است که به دلیل دوام و مقاومت در برابر ترک خوردگی شناخته شده است. این ماده چهار برابر سخت تر از فولاد است و به همین دلیل کیفیت طراحی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. انتظار می رود هواوی از این ماده در نسخه واچ 4 استفاده کند و آن را به گران ترین محصول بازار تبدیل کند.

ارتباط ماهواره ای

این انقلابی در نحوه ارتباط ما ایجاد خواهد کرد. این ساعت دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای است که به کاربران امکان می دهد بدون اتکا به شبکه تلفن همراه پیامک ارسال کنند. این یک پیشرفت بزرگ است زیرا Huawei Watch 4 را به اولین ساعت هوشمند در صنعت تبدیل می کند که دارای این ویژگی است.

 ساعت هواوی دارای قابلیت‌های ارتباطی ماهواره‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد بدون اتکا به شبکه تلفن همراه پیام‌های SMS ارسال کنند. 

 

تاریخ عرضه

هواوی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد Watch 4 منتشر نکرده است و همچنین مشخص نیست این ساعت هوشمند چه زمانی عرضه می شود. با این حال انتظار می رود این محصول نسبت به نسل قبلی پیشرفت های زیادی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *