اخبار

دوچرخه برقی مبتنی بر هوش مصنوعی از راه می‌رسد

21 Copy

تایپه (20 مارس 2023) ایسر امروز Acer ebii را معرفی کرد، یک دوچرخه الکترونیکی تک موتوره با هوش مصنوعی که از جعبه کنترل هوشمند وسیله نقلیه استفاده می کند که همه چیزهایی را که برای یک سواری لذت بخش و بدون زحمت نیاز دارید را در خود جای می دهد. ebiiAssist به طور خودکار با شرایط مسیر، قدرت رکاب زدن را برای یک سفر نرم تر سازگار می شود. باتری با دوام طولانی، ویژگی‌های ایمنی هوشمند و طراحی سبک وزن کم‌نظیر، کاربران را قادر می‌سازد تا به راحتی در خیابان‌های شهر به سبک و راحتی حرکت کنند، در حالی که ردپای کربن کمتری از خود به جای می‌گذارند.

ebii

Acer ebii خود را به یک جعبه کنترل ماشین مدرن جمع و جور با معماری مدولار که با بسته باتری و جعبه کنترل ادغام می شود، جدا می کند. طراحی نوآورانه شارژ و حمل و نقل آسان، تعمیر و نگهداری آسان و ارتقاء بدون استرس را در طراحی شیک و کارآمد امکان پذیر می کند.

مجموعه چرخ در موقعیت موتور دارای طراحی دوشاخه یک طرفه قوی و موتور بسیار کارآمد 250/350 وات با گذرگاه 48 ولت CAN و عملکرد گشتاور 40 نیوتن متر است که امکان سواری کمکی تا 25 کیلومتر در ساعت را فراهم می کند و می تواند به عنوان یک هاب جلو، مرکزی یا عقب با توجه به نیازهای سوار پیکربندی شده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *