اخبار

بررسی سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

به نظر می رسد سامسونگ در طراحی این هدست بی سیم هیچ تغییر قابل توجهی ایجاد نکرده است و اکنون تقریبا کل بدنه این محصول جدید نسبت به گلکسی بادز 2 مات تر شده است. گلکسی بادز 2 پرو حدود 15 درصد کوچکتر از نسل قبلی است. ، تا افراد بتوانند تجربه استفاده طولانی مدت راحت تری داشته باشند.
این گجت سامسونگ از فناوری Dolby Head Tracking برای شبیه سازی تجربه صدای سینمایی استفاده می کند. جدیدترین ایرفون سامسونگ دارای طراحی آیرودینامیک است که با این تغییر طراحی جریان هوای اضافی به گوشی کاربر می رسد و در کل در استفاده طولانی مدت گوش کاربر را آزار نمی دهد. این هدفون با گوش کاپ های مخصوص صداهای مزاحم اطراف خود را دو برابر نسل قبلی خود مسدود می کند.

 

این گجت سامسونگ از فناوری Dolby Head Tracking برای تقلید از تجربه صدای سینمایی استفاده می‌کند.

حذف نویز

این هدست سامسونگ در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز، حداکثر 5 ساعت زمان شارژ را به کاربران ارائه می دهد. اگر این عملکرد غیرفعال باشد، این مدت به هشت ساعت افزایش می یابد.
لازم به ذکر است شارژ در نظر گرفته شده در این هدفون بی سیم به Galaxy Buds Pro 2 کمک می کند تا در زمان فعال شدن سیستم حذف نویز 18 ساعت و در زمان خاموش بودن 29 ساعت کار کند. این محصول که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند، پس از 5 دقیقه شارژ در کیف شارژ، به مدت 55 دقیقه شارژ می شود.
طبق ادعای سامسونگ، در هر سری چند میکروفون باکیفیت و قدرتمند برای انتقال صدای شفاف و شفاف در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری تعبیه شده است. لازم به ذکر است که سیستم حذف نویز فعال هوشمند در هدفون بی سیم گلکسی نسبت به قبل پیشرفته تر است که می تواند صداهای بیشتری را نسبت به نسل قبل از محیط اطراف حذف کند.

 

20220808165030 289

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *