اخبار

کاربران ویندوز می‌توانند با فشردن یک کلید از ChatGPT استفاده کنند

4 Copy

افزونه جدید ChatGPT برای PowerToys به کاربران ویندوز اجازه می دهد تا از ویژگی های chatbot بدون باز کردن مرورگر استفاده کنند. البته افزونه مذکور هنوز در مراحل اولیه است و تنها چند هفته است که در حال توسعه است. پس از تکمیل آن می توانید با استفاده از تابع Run در برنامه مذکور و با فشردن کلیدی از صفحه کلید سوالات خود را مطرح کنید.

در ماه های اخیر چت بات ChatGPT به طور مداوم در سرفصل اخبار بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورده است. با توجه به این مشکل، توسعه دهندگان به دنبال راه های جدید و خلاقانه برای دسترسی به این ابزار در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف هستند. ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام یکی از این نمونه‌ها هستند که به کاربران اجازه می‌دهند سوالات و دستورات خود را بدون خروج از محیط پیام‌رسانی با هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند و به راحتی پاسخ‌ها را برای افراد دیگر ارسال کنند.

1 7 5.jpg

Simon Franco توسعه‌دهنده‌ای است که بر روی این مشکل متمرکز شده است و به دنبال افزونه‌ای است تا دسترسی به ChatGPT را از طریق نرم‌افزار PowerToys در ویندوز آسان‌تر کند. این افزونه از تابع Run برنامه مذکور استفاده می کند که به عنوان راه اندازی برای دسترسی سریع به فایل ها، پوشه ها و اپلیکیشن ها استفاده می شود. ترکیب این دو ویژگی در نهایت امکان دسترسی آسان به چت ربات OpenAI را با فشار دادن یک کلید برای کاربران فراهم می کند. فرانکو در طول دوران حرفه‌ای خود، توسعه ابزار WSATools را نیز رهبری کرد که برای اجرای آسان‌تر برنامه‌های مبتنی بر اندروید در ویندوز 11 استفاده می‌شود.

در ماه های اخیر، مایکروسافت از چت بات بینگ که دسترسی رایگان به ChatGPT را فراهم می کند، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای افزایش محبوبیت مرورگر خود استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *