اخبار

احتمال معرفی مک بوک ایر 15 اینچی

12 Copy

شایعات حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک ایر بزرگتر با صفحه نمایش 15 اینچی است. در حالی که بسیاری از جزئیات دقیق در هاله ای از ابهام باقی مانده اند، اما برخی جزئیات ظاهرا منتشر شده اند.
به گفته مارک گورمن ، خبرنگار بلومبرگ و راس یانگ ، کارشناس صنعت صفحه نمایش به نظر می رسد که توافق در مورد تاریخ عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در حدود بهار 2023 است.
با این حال، نظر مخالفی از سوی تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، وجود دارد که معتقد است اپل ممکن است تا اواخر سال 2023 صبر کند تا مک بوک ایر 15 اینچی را عرضه کند. گزارش کو شامل نکته جالب دیگری نیز بود: ممکن است دستگاه اصلاً از نام مک بوک ایر استفاده نکند. کمی بعد به چرایی آن تصمیم احتمالی خواهیم پرداخت.

macbook air 2022 1

در مورد قیمت، این به کمی حدس و گمان تحصیل کرده نیاز دارد. قیمت های اولیه دو مدل پایه مک بوک ایر 13 اینچی 1199 دلار و 1499 دلار است. قیمت مک بوک ایر 15 اینچی نیز ممکن است 1499 دلار باشد. به گفته یانگ انتظار می رود صفحه نمایش 15 اینچی داشته باشد. به طور دقیق تر، شایعه شده است که صفحه نمایش به صورت مورب 15.5 اینچ است.

با این حال، انتظار نداشته باشید که آن صفحه با فناوری mini-LED یا ProMotion مانند آنچه در MacBook Pro وجود دارد ارائه شود. به نظر می‌رسد اپل آن‌ها را منحصراً ویژگی‌های حرفه‌ای می‌داند، بنابراین مانند مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی، فاقد این ویژگی خواهند بود. در عوض، ایر 15 اینچی احتمالا همان پنل 500 نیتی موجود در مک بوک ایر 13 اینچی فعلی را خواهد داشت.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می آید، می توان مطمئن بود که مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 عرضه می شود . دلیل آن این است که مدل 13 اینچی نیز بر روی این تراشه کار می کند و اپل تمایل دارد مک بوک های خود را از تراشه سطح پایه یکسانی استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *