اخبار

معلم‌های هوش مصنوعی مبتنی بر GPT در امارات

gpt

احمد الفلاسی، وزیر آموزش و فرهنگ امارات متحده عربی در کنفرانس آموزش A در موزه آینده دبی اعلام کرد که این وزارتخانه متعهد به حرکت به سمت فناوری های جدید است و تلاش خواهد کرد تا معلمان را بر اساس فناوری GPT تربیت کند و آن را در کلاس های درس اجرا کند. به گفته وی، این تغییر می تواند سیستم آموزشی امارات را بهبود بخشد. با این حال، الفلاسی تاکید کرد که معلمان بخشی جدایی ناپذیر از آموزش و پرورش خواهند بود:
در وزارت آموزش و پرورش، ما متعهد به پذیرش فناوری‌های پیشرفته و همکاری با شرکای خود برای توسعه معلمان هوش مصنوعی مبتنی بر GPT و توسعه فناوری آموزشی برای بهبود سیستم آموزشی در امارات هستیم. .
الفلاسی می گوید: با پیشرفت سریع علم و فناوری های آموزشی در جهان، روش های سنتی تدریس تغییر کرده و ابزارهای جدیدی با استفاده از روش های تعاملی جایگزین محیط شده است. وزیر آموزش اتحادیه اروپا گفت که او می خواهد از فناوری برای بهبود مهارت های تدریس و یادگیری استفاده کند و معلمان را تنها نگذارد.

 

وزیر آموزش امارات می‌گوید آن‌ها می‌خواهند از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت آموزش و یادگیری استفاده کنند و هدفشان کنارگذاشتن معلمان نیست.

امارات به استقبال فناوری هوش مصنوعی می‌رود

با ممنوعیت برخی معلمان و مدارس (از جمله نیویورک، ایالات متحده آمریکا) استفاده از هوش مصنوعی در کلاس‌های درس، امارات متحده عربی تصمیم به پذیرش این فناوری گرفته است. الفلاسی گفت: «این فناوری معلمان، دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان را وادار می کند تا نه تنها در نحوه تدریس، بلکه در نحوه ارزیابی خود نیز تجدید نظر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *